Гарантія та повернення

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Ми дбаємо, щоб Ваш шопінг був простим та приємним. Якщо замовлення не підійшло - у вас є 2 варіанти повернення.

1) Ви можете повернути товар, не покидаючи відділення Нової пошти.
Оплата замовлення відбувається після огляду товару. Огляд товару передбачає можливість здйснення перевірки. Якщо замовлення Вас не влаштувало, повідомте оператору відділення про це і замовлення буде повернено.

2) Ви можете повернути товар впродовж 14 днів з момента отримання та здійснення оплати
Щоб повернути товар після оплати - повідомте про це нашим менеджерам. Повернення коштів відбувається впродовж терміну до 7 робочих днів.
Наші менеджери завжди раді відповісти на Ваші питання:
- замовляйте зворотній дзвінок на сайті
- повідомлення Viber за номером  +38 (068) 007-3920

 Повернення товару можливо якщо:

  • При поверненні товару, в першу чергу, перевіряється його зовнішній вигляд та цілісність упаковки.
  • При поверненні товару належної якості вартість доставки сплачує покупець.
  • Товари з ознаками використання та які не відповідають вимогам, що зазначені вище, поверненню не підлягають.
  • Заводський брак: обмін або повернення товару за рахунок продавця.

Процедура повернення відбувається згідно Закону України "Про захист прав споживачів".

Контакти

+38 (068) 007-3920
+38 (099) 064-6531

Вайбер +38 (068) 007-3920, +38 (099) 064-6531

Графік роботи:
Щодня з 9:30 до 19:00